Veelgestelde vragen
Wat is een medisch pedicure?
Hoe maak ik een afspraak?
U kunt eenvoudig een afspraak maken via onze website via het kopje Contact of door ons te bellen tijdens de openingstijden.
Welke producten worden gebruikt?
Wij gebruiken uitsluitend hoogwaardige, professionele producten voor alle behandelingen, om de beste resultaten te garanderen.
Wat als ik niet naar de afspraak kan komen
De cliënt is verplicht bij verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak, dit te melden.
Als u de verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag medisch pedicure Nadia de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen. Indien de cliënt meer dan 10 minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk aankomt, mag medisch pedicure Nadia de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken behandeling in rekening brengen.
Wat als ik te laat ben?
Indien de cliënt meer dan 10 minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk aankomt, mag medisch pedicure Nadia de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken behandeling in rekening brengen
Betalingen
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons met pin en contant betalen.